ESSENS  Όροι και προϋποθέσεις παραγγελίας και παράδοσης 

Η αγορά των προϊόντων ESSENS είναι δυνατή μόνο για τα εγγεγραμμένα μέλη του ESSENSClub.

E-SHOP ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

  • Τα προϊόντα ESSENS μπορούν να παραγγελθούν μέσω e-shop στην ιστοσελίδα www.essens.gr για την Ελλάδα και στην ιστοσελίδα www.essens.com.cy για την Κύπρο
  • Τα επιλεγμένα προϊόντα τοποθετούνται μέσα στο καλάθι, η κατάσταση του οποίου είναι ορατή στην πάνω δεξιά γωνία
  • Πριν γίνει η παραγγελία, το μέλος του ESSENSClub ενημερώνεται για την τελική τιμή και την αξία σε πόντους της παραγγελίας
  • Το τετραψήφιο PIN θα πρέπει να εισαχθεί, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί προμήθεια για έκπτωση
  • Οι τιμές της ESSENS διέπονται από έναν έγκυρο τιμοκατάλογο που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα  www.essens.gr / www.essens.com.cy  
  • Για προωθητικά προϊόντα, η ESSENSCyprus - Greece διατηρεί το δικαίωμα να κάνει αλλαγές και δηλώνει ότι δεν είναι δημόσια προσφορά και επιτρέπεται να μην αποδεχτεί παραγγελίες σε σοβαρές περιπτώσεις
  • Οι παραγγελίες μέσω e-shop μπορούν να πληρωθούν με δύο τρόπους - με αντικαταβολή ή με πληρωμή με πιστωτική κάρτα (π.χ. Visa, VisaElectron, MasterCard, Maestro κ.λπ.) μέσω της θυρίδας πληρωμής GPwebpay
  • Με την πληρωμή μιας παραγγελίας με πιστωτική κάρτα, ο λαμβανόμενος τζίρος σε πόντους φορτώνεται αμέσως στο σύστημα
  • Η πρώτη παραγγελία ενός νέου μέλους του CubESSENSμπορεί να γίνει μόνο με τη χρήση πιστωτικής - χρεωστικής κάρτας (αυτό δεν ισχύει όταν η πρώτη παραγγελία θα παραληφθεί από το κατάστημα της ESSENS)
  • Αν ορισμένα προϊόντα εξαντληθούν κατά τη δημιουργία της παραγγελίας, το μέλος του ESSENSClub θα ενημερωθεί από έναν χειριστή και θα γίνει προσωπική συμφωνία για τη διαδικασία που θα ακολουθήσει
  • Αφού αποσταλεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία, δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

  • Τα προϊόντα ESSENS μπορούν να παραγγελθούν μέσω τηλεφώνου στον τηλεφωνικό αριθμό: +306944133380 για την Ελλάδα και +35722101796 για την Κύπρο
  • Ένας χειριστής θα καταχωρήσει την παραγγελία στο σύστημα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας
  • Το τετραψήφιο PIN θα πρέπει να ειπωθεί, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί προμήθεια για έκπτωση
  • Οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου μπορούν να πληρωθούν μόνο με αντικαταβολή, η πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν είναι δυνατή
  • Οι εργάσιμες ώρες για τηλεφωνικές παραγγελίες είναι κάθε εργάσιμη ημέρα από τις 9 π.μ. έως τις 5 μ.μ.
  • Αφού ολοκληρωθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία, δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ E-MAIL

  • Τα προϊόντα ESSENS μπορούν να παραγγελθούν μέσω email στο paraggelia@essens.com.cy
  • Η παραγγελία πρέπει να περιέχει πληροφορίες για τα επιλεγμένα προϊόντα, την ποσότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου του κωδικού μέλους ESSENS, που δίνεται στο μέλος κατά την εγγραφή
  • Το τετραψήφιο PIN θα πρέπει να δηλωθεί, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί προμήθεια για έκπτωση
  • Οι παραγγελίες μέσω email μπορούν να πληρωθούν μόνο με αντικαταβολή, η πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν είναι δυνατή
  • Αν ορισμένα προϊόντα εξαντληθούν κατά τη δημιουργία της παραγγελίας, το μέλος του ESSENSClub θα ενημερωθεί από έναν χειριστή και θα γίνει προσωπική συμφωνία για τη διαδικασία που θα ακολουθήσει
  • Αφού ολοκληρωθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία, δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές.

 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

  • Oι παραγγελίες μπορούν να γίνουν προσωπικά απευθείας ΜΟΝΟ στη διεύθυνση του υποκαταστήματος της ESSENSCYPRUS, Κεννεντυ 56Γ 1076 Λευκωσία Κυπρος
  • Οι παραγγελίες μπορούν να πληρωθούν μόνο με μετρητά .
  • Το τετραψήφιο PIN θα πρέπει να ειπωθεί, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί προμήθεια για έκπτωση
  • Οι εργάσιμες ώρες είναι κάθε εργάσιμη ημέρα από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ.

ΛΗΞΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΝΤΩΝ

  • Οι πόντοι υπολογίζονται σε μηνιαία βάση – με αρχή την πρώτη και λήξη την τελευταία ημερολογιακή ημέρα του μήνα.
  • Όλες οι παραγγελίες μέσω του E-shopπου πληρώνονται με τραπεζική κάρτα, οι πόντοι υπολογίζονται αμέσως μετά την επιτυχή πληρωμή.
  • Όλες οι παραγγελίες μέσω του E-shopμε μέθοδο πληρωμής «Μετρητά με την παράδοση», που έγιναν με επιτυχία μέχρι τις 23:59 την τελευταία ημερολογιακή ημέρα του μήνα πιστώνονται αμέσως μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας μέσω του E-shop.

     Όμως, η τελική ημερομηνία πίστωσης και υπολογισμού των πόντων στις παραγγελίες με μέθοδο πληρωμής “Μετρητά με την παράδοση” μπορεί να αλλάξει:

  • Μια παραγγελία που έγινε τον μήνα Χ και οι πόντοι πιστώθηκαν στον ίδιο μήνα Χ.
  • Το αργότερο μέχρι την 6η μέρα του επόμενου μήνα (X+1), (σε περίπτωση Σαββατοκύριακου ή αργιών, την αμέσως επόμενη εργάσιμη) θα βρείτε στο μενού “Το γραφείο μου – Παραγγελίες που δεν έχουν παραδοθεί” μια λίστα από όλες τις παραγγελίες που έγιναν στο τέλος του μήνα με τρόπο αποστολής “Μετρητά με την Παράδοση”. Αυτές είναι οι παραγγελίες όπου υπάρχει ο κίνδυνος να μεταφερθούν οι πόντοι στον επόμενο μήνα.
  • Μόλις εμφανιστούν οι παραγγελίες έχετε περιθώριο μέχρι την 9η ημέρα του μήνα (X+1) να εποπτεύσετε την παράδοση της παραγγελίας και σε περίπτωση κάποιας ανωμαλίας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα της χώρας σας.
  • Αν οι παραγγελίες παραμείνουν απαράδοτες μέχρι την 10η ημέρα του επόμενου μήνα (X+1), τότε οι πόντοι θα μεταφερθούν και θα πιστωθούν στον τρέχον μήνα και θα γίνει επανυπολογισμός της δομής της ομάδα σας από την αρχή. *
  • Παραγγελίες που θα αποσταλούν μέσω τηλεφώνου ή μέσω E-mailθα επεξεργάζονται τις καθημερινές μέχρι τις 17:00 (οι παραγγελίες που θα παραλαμβάνονται μετά τις 17:00 θα επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα), π.χ. οι πόντοι των παραγγελιών για τις παραγγελίες που παραλαμβάνουμε μέσω τηλεφώνου ή Emailεμφανίζονται στο σύστημα μόλις αυτή επεξεργαστεί και περαστεί στο σύστημα από υπάλληλο της εταιρίας.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας ή μέρους αυτής τότε οι πόντοι θα αφαιρεθούν από τον μήνα κατά τον οποίο έγινε η ακύρωση. Σε περίπτωση που η παραγγελία είχε τρόπο παράδοσης “Μετρητά με την Παράδοση” η ακύρωση θα γίνει βάση των παρακάτω κανόνων:
  • Αν η παραγγελία παραληφθεί ή πληρωθεί έως την 9η μέρα του επόμενου μήνα τότε η αφαίρεση των πόντων θα γίνει από τον προηγούμενο μήνα.
  • Αν η παραγγελία παραληφθεί ή πληρωθεί από την 10η ημέρα του μήνα και μετά τότε η αφαίρεση των πόντων θα γίνει από τον τρέχον μήνα.
  • Σε περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας με πιστωτική – χρεωστικήκάρταηακύρωσητηςπαραγγελίαςήμέρουςαυτήςκαιηαφαίρεσητωνπόντωνθαγίνειαπότονμήνακατάτονοποίοαυτήπληρώθηκεανηακύρωσηγίνειμέχριτην 9ηημέρατουεπόμενουμήνα. Αν η ακύρωση έγινε μετά την 10η μέρα του επόμενου μήνα τότε οι πόντοι θα αφαιρεθούν από τον τρέχον μήνα.

*Παράδειγμα:

Κάνατε μια παραγγελία μέσω του E-shop, επιλέξατε τρόπο πληρωμής “Μετρητά με την Παράδοση” και την στείλατε στις 29 Μαΐου. Στο σημείο αυτό οι πόντοι θα πιστωθούν κανονικά στον λογαριασμό σας (παρά το γεγονός ότι ακόμα η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί και πληρωθεί). Αυτοί οι πόντοι θα συμπεριληφθούν κανονικά στο κλείσιμο του μήνα Μαΐου. Το πακέτο σας θα σας παραδοθεί λογικά μέχρι τις 3 Ιουνίου οπότε και θα πρέπει να το πληρώσετε τότε και η όλη διαδικασία θα λήξει με επιτυχία ενώ οι πόντοι θα παραμείνουν στον μήνα Μάιο.

Αν δεν παραλάβετε το πακέτο σας (για παράδειγμα υπάρχουν αργίες ή εθνικές εορτές ή απλά το courierδεν μπόρεσε να σας βρει), τότε στις 6 Ιουνίου η παραγγελία σας θα μετατραπεί με “Απαράδοτη” και θα την δείτε στο σύστημα κάτω από το μενού “Το γραφείο μου – Παραγγελίες που δεν έχουν παραδοθεί”. Οι πόντοι μέχρι αυτό το σημείο παραμένουν κανονικά στον μήνα Μάιο. Μετά τον τελικό έλεγχο που θα γίνει στις 10 Ιουνίου το πρωί αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμα παραληφθεί ή πληρωθεί τότε αυτόματα οι πόντοι της παραγγελίας αυτής θα μεταφερθούν από τον μήνα Μάιο στον μήνα Ιούνιο. Οι προμήθειες σας τότε για τον μήνα Μάιο θα επανυπολογιστούν από την αρχή χωρίς τους πόντους από όλες τις απαράδοτες μέχρι τότε παραγγελίες.

Όροι παράδοσης

 Οι παραγγελίες με αντικαταβολή εκτελούνται με τις εταιρίες ταχυμεταφορών BizCourier & Logistics για την Ελλάδα και ACSCourier και ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ  για την Κύπρο. Παραγγελίες που έχουν ληφθεί μέχρι τις 13.00 εκτελούνται την ίδια ημέρα, και παραγγελίες που έχουν ληφθεί μετά τις 13.00 εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Στις περιπτώσεις εορτών και τελευταίας εργάσιμης ημέρας του μήνα, οι παραγγελίες θα πρέπει να λαμβάνονται έως τις 12.00 για να εκτελεστούν την ίδια ημέρα.


Το κόστος ταχυμεταφοράς για την Ελλάδα είναι:

  • 0-49 πόντους - 3,50 ευρώ με παραγγελίες μέσω e-shop πληρωμένες με κάρτα
  • 50 - 99 πόντους - 2,50 ευρώ με παραγγελίες μέσω e-shop πληρωμένες με κάρτα
  • 100 + πόντους ΔΩΡΕΑΝ με παραγγελίες μέσω e-shop πληρωμένες με κάρτα
  • Επιπλέον Ευρώ 1,95 για παραγγελίες με αντικαταβολή
  • Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
  • Αν μια παραγγελία δεν παραληφθεί, το μέλος του ESSENSClub ή το άτομο που έβαλε την παραγγελία εκ μέρους του, χρεώνεται επιπλέον 3,50€ για τα μεταφορικά

Το κόστος ταχυμεταφοράς για την Κύπρο είναι:

  • 70 πόντους και άνω, ΔΩΡΕΑΝ
  • 50 πόντους έως 69, Ευρώ 2.90€
  • 0 πόντους έως 49, Ευρώ 3.90€
  • Η παράδοση πακέτου σε πόρτα είναι εφικτή με επιπλέον κόστος 1,50€
  • Αν μια παραγγελία δεν παραληφθεί, το μέλος του ESSENSClub ή το άτομο που έβαλε την παραγγελία εκ μέρους του, χρεώνεται επιπλέον 3,90€ για τα μεταφορικά

Η διαδικασία παράδοσης δεμάτων με αντικαταβολή για την Ελλάδα και την Κύπρο έχει ως ακολούθως :

  • Η παράδοση στη διεύθυνση αποστολής γίνεται μόνο σε καθημερινές εργάσιμες ημέρες, από τις 10.00 μέχρι τις 18.00.
  • Σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη από τη διεύθυνση αποστολής, οι εταιρίες ταχυμεταφορών ενημερώνουν με γραπτό σημείωμα στη διεύθυνση αποστολής.
  • Η παραγγελία που δεν έχει παραδοθεί στη διεύθυνση αποστολής παραμένει στο κατάστημα της εταιρίας ταχυμεταφορών για συγκεκριμένες ημέρες, μετά τις οποίες η παραγγελία επιστρέφει στα γραφεία της ESSENS και ακυρώνεται στο σύστημα της ESSENS.

Η διαδικασία παραλαβής δεμάτων με αντικαταβολή για την Ελλάδα και την Κύπρο έχει ως ακολούθως :

  • Τα δέματα μπορούν να παραληφθούν κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 18:00. Μερικά υποκαταστήματα των εταιριών ταχυμεταφορών είναι επίσης ανοιχτά το Σάββατο από τις 8:00 έως τις 13:00. Η παραγγελία είναι στο κατάστημα της ταχυμεταφοράς για συγκεκριμένες μέρες, μετά τις οποίες η παραγγελία επιστρέφει στα γραφεία της ESSENS και ακυρώνεται στο σύστημα της ESSENS.
  • Παραγγελία που αποστέλλεται την τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα, πρέπει να παραληφθεί το αργότερο μέχρι την 9η ημερολογιακή μέρα στον επόμενο μήνα. Σε διαφορετική περίπτωση, η ESSENSCyprus και ESSENSGreece ανακαλεί την παραγγελία προς επιστροφή και στη συνέχεια ακυρώνει την παραγγελία στο σύστημα της ESSENS.
  • Το κόστος ταχυμεταφοράς από παραγγελία που έχει επιστρέψει στα γραφεία της ESSENS επιβαρύνει την επόμενη παραγγελία του ίδιου παραλήπτη ή το μέλος που έθεσε τη συγκεκριμένη παραγγελία (σπόνσορας, κ.λ.π.).

Διαδικασία παραλαβής πακέτων και διαδικασία επίλυσης τυχόν διαμαρτυριών:

  • Πριν παραλάβετε το πακέτο σας από το διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών, βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία δεν έχει υποστεί ζημιά. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο πακέτο για να δείτε αν είναι σκισμένο, παραμορφωμένο, σπασμένο ή σφραγισμένο από οτιδήποτε άλλο εκτός από την πρωτότυπη αυτοκόλλητη ταινία ESSENS.
  • Αν το πακέτο φαίνεται να είναι κατεστραμμένο, μην το δεχτείτε αλλά επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως. Μόλις λάβουμε το επιστραφέν πακέτο, θα σας στείλουμε το νέο.
  • Σε περίπτωση αποσυσκευασίας και εύρεσης ελλιπούς περιεχομένου, στείλτε μας μια γραπτή καταγγελία στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: paraggelia@essens.com.cy . Αυτή πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: ένα συνοδευτικό γράμμα (σύντομη περιγραφή της απαίτησης), το βάρος του πακέτου, τη φωτογραφία τεκμηρίωσης ολόκληρου του πακέτου και ένα αντίγραφο της Αναλογίας πωλήσεων και της απόδειξης. Αν το δηλωθέν βάρος δεν ανταποκρίνεται με το καταγεγραμμένο βάρος πριν από την αποστολή, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία διερεύνησης με την εταιρεία που παραδίδει και μετά την ολοκλήρωση της αξίωσης, θα σας ενημερώσουμε για τα αποτελέσματα. Στην περίπτωση που τα προϊόντα έλειπαν κατά τη διάρκεια της διαμετακόμισης, θα σας στείλουμε άμεσα τα προϊόντα που λείπουν.
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΡΡΗΤOY ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIE

Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να διασφαλιστεί μια αποτελεσματική εμπειρία χρήστη και να διευκολυνθεί η περιήγηση σε αυτές τις σελίδες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ COOKIES
ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΛΩΝ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ COOKIES

Τα απαραίτητα cookies διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες του ιστότοπου, όπως η πλοήγηση στη σελίδα και η πρόσβαση σε ασφαλείς ενότητες του ιστότοπου. Οι ιστότοποι δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά χωρίς αυτά τα cookies.


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ COOKIES

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την καταγραφή της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τη συμπεριφορά των επισκεπτών.


MARKETING COOKIES

Τα cookies marketing παρακολουθούν τη δραστηριότητα των χρηστών σε ιστότοπους. Σκοπός είναι η προβολή σχετικής και ενδιαφέρουσας διαφήμισης εξατομικευμένης στον επισκέπτη, και συνεπώς πιο αποτελεσματικής διαφήμισης για χειριστές και τρίτους διαφημιστές.


ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ